11 Apr
11Apr

הסיפור שלי עם מבשלים חוויה מתחיל לפני כשנתיים בלב מגיפת הקורונה, אז גם ככה רובנו בילינו במטבח.. אני יכול לרשום בלב שלם כי זו בין האטרקציות הטובות ביותר שהכרתי בחיים.

בעמוד האחרון תמצאו את הכתבה הראשונה שהעלתי על מבשלים חוויה ובה סיקור של כמה סדנאות שכבר הייתי בהן, אבל הגיע הזמן לרענן את האווירה!

ברחוב בן צבי בדרום ת"א שוכן לו המבנה של "מבשלים חוייה" מבנה עתיק ויפהפה.

מבשלים חוויה מציעים מגוון סדנאות בישול לקהל הרחב ממטבחים  שונים ברחבי העולם ולא רק, בין היתר : מהמטבח האיטלקי, האסייאתי, הערבי גלילי, ההודי, הטורקי , המקסיקני, סדנאות של לחמים, באנים, שוקולד ועוד ועוד !

בכל סדנא תכינו מספר מנות כאשר אתם לוקחים חלק פעיל בהכנת הארוחה(שאותה תאכלו בסוף, והאמת? אוכלים שם בלי סוף!)

כל סדנא אורכת בערך 3 שעות ומודרכת בעזרת השפים המצויינים שלהם, שכולם! מצחיקים, אדיבים, קשובים, מסבירים יפה ולעניין ובעיקר דואגים למצב רוח טוב, מבחינתי הם אלו שמבשלים את החוויה תרתי משמע!

בקבלת הפנים של של סדנא(ומומלץ להגיע לפחות רבע שעה לפני תחילת הסדנא) תתכבדו בפוקאצ'ות חמות וטריות עם מטבלים מצויינים שכבר יפתחו לכם את התיאבון, לצד פינות רבות של שתייה קרה/חמה, יינות ועוגיות שיהיו נגישים עבורכם במהלך כל הסדנא.

יש אפשרות לסגור לאירוע קבוצתי פרטי, למשל יום הולדת/ יום נישואין וכדו'

כמו כן, יש אפשרות לעשות ימי גיבוש בעבודה במקום זה, וכך עושים ועשו מאות רבות של חברות במשק הישראלי - בוחרים ב "מבשלים חוויה" כי הם כל כך ראויים לזה!

החוויה מתאימה לכולם, בין אם אתם תיכוניטסים, סטודנטים, הורים, סבים וסבתות, מפגש חברים גדול, חלק ממסיבת רווקות, יום הולדת, ימי גיבוש, חובבי בישול, פעילות עם הילדים ועוד.

יש להירשם לסדנא מספיק זמן מראש כי לרוב המקומות נתפסים..

אז קדימה, הירשמו לסדנא, הם כבר יידאגו לבשל לכם חתיכת חוויה ;)

https://www.instagram.com/mevashlim_havaya/

https://www.mevashlim.co.il/






הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.