20 Jul
20Jul

הביקור במייסון קייסר היה מיוחד, קפיצה קטנה לפריז בלב ת"א (רוטשילד 7).

הוזמנתי לסקר את תפריט הערב החדש שהם השיקו והחוויה הייתה פשוט נהדרת.

עדיאל אחראי המשמרת ביקש להרכיב לנו ארוחה, כזאת שתשתלב טוב עם הטעמים.

הסכמתי להצעתו אך היו כמה מנות שרציתי לבדוק בכל מקרה והנה הסקירה :

למנות הראשונות התחלנו עם לחם מחמצת מעולה, חמאה וזיתים, עברנו לטארטלטים של בצלי שאלוט מקורמל עם גבינת סנט מור ופרח דבש שהיו פשוט ביס מושלם עם טעמים מתוקים ועמוקים.

המשכנו עם אחת המנות שלדעתי הכי מיוחדת במסעדה והיא קאסטרד הדרים מרענן של קיץ, עם גרניטה שומר ועשבי תיבול | מדובר בסלט עלים ירוקים עם פרחי מאכל, גבישי דבש וקרם על בסיס יוזו חמצמץ, כשתזמינו את המנה תקבלו הנחיות כיצד לאכול אותה נכון, אבל הטעמים שלה פשוט מטריפים!

שילוב של חמוץ ומתוק לא מהעולם הזה, להמשך טעמתי את מרק הבצל עם באגט מונג' וגבינת גרוייר, מרק בצל טעים וקלאסי, לא משהו מיוחד ויוצא דופן.

המשכנו למנת ביניים שנקראת  Chevre Chaud שזה בעצם תערובת של חסה ואנדיב עם עשבי תיבול, פרי העונש שהיה תאנים, סנט מור על בריוש ודבש, אגוזי לוז ורוטב ווינגרייט בלסמי לבן וסומק.

סלט שהוא גם הצגה אחת גדולה!

נודי ריקוטה | רוטב חמאה חומה, תרד, מרווה ופרמז'ן , הינה מנת חלוקה, מדובר על כדורי ריקוטה טעימות ביותר אך מאוד כבדות ולא תוכלו לאכול יותר משניים/שלושה כדורים.

למנה העיקרית אכלנו "ריזוטו" מסלרי ושקדי עגל מעושנים עם רוטב זנב שור ושורש סלרי מוחמץ שהיה מיוחד בטעמיו, בחרתי להזמין את צלעות הטלה שהגיעו עם תפוח אדמה, כרישה שרופה וקרם אנדיב.

לצערי מבין שלושת הצלעות רק צלע אחת הייתה ראוייה למאכל, שתי הצלעות הנותרות היו צמיגיות מאוד.

קינחנו במוס שוקולד וקרם ברולה שהיו מיוחדים וטעימים מאוד!

בסך הכל אווירת המסעדה הייתה מושלמת, עם מלצרים אדיבים וחייכנים, קולינריה ברמה גבוהה עם דגש על הפרטים הקטנים, צלחות, אקססוריז, החלפת סכו"ם ומפיות, נגישות לנכים, שירותים נקיים, חנייה בקרבת מקום (חניון רוטשילד).

עד סוף אוגוסט תהנו מ 30% הנחה על כל תפריט הערב כולל קינוחים.

https://www.instagram.com/maisonkayser_restaurant/


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.